Tema: Re: Calman Colorchecker nemokamai
Autorius: MumZer
Data: 2014-01-12 16:20:16
2014-01-11 18:38, Icetom rašė:

> Tuo ir pasakyta, kad nemokamas :). Argyll kūrėjai neturi priėjimo prie
> X-Rite kolorimetrų ir spektrometrų SDK, kaip, kad turi Spectracal ar
> tie patys Basiccolor (kiek pamenu). Tad visas reikšmes traukia "per
> antrą" galą. Aš Argyll nepasitikiu, kas liečia matavimus, nors gal
> viskas ir gerai ten su juo...

nelabai suprantu tada, kodėl man Argyll mano colrmunki randa be
problemų, o Calman jo nemato visiškai. Tai net negaliu pasakyt šudas ar
ne, nes "už stiklo" :)

> O su Calman darai realiu laiku pakeitimus baltos balanse, paleidi
> komandą, kad pastoviai matuotų ir per DDC keiti RGB Gain ar Cut
> reikšmes;)

nu tai su dispcal tas pats. paleidi, kad matuotų pastoviai ir.. na gerai
ne per DDC, o tiesiog monitoriaus mygtukais RGB reikšmes keiti.. nematau
tame problemos..
plius toliau kuriant profilį dispacal periodiškai tarpuose pamatuoja
juodą ir baltą, kad patikrinti, kiek jos "plaukioja".

> O ką ryškumas? Kompiuteriniuose monitoriuose ten labai greitai surandi
> reikiamą skaistį. Dėl kontrasto objektyvaus parinkimo jau parašiau
> nuomonę.

Skaistį realiai gali pasiūlyti originalus colormunki softas (pagal
pamatuotą apšvietimą).
Realiai - palieku tarpe nuo 120 iki 160cd/m2

> Pamiršau paminėti, Calman pats automatiškai sukalibruoja pasirinktą 11
> ar 21 taško baltos balansą-gamą per DDC ;). Paleidi ir palauki 3
> minutes - nereikia nieko ilgai žaistis :).

kas yra 11 ar 21 taškas? Tai gal ir vienintelis calman privalumas, kad
WB pats sukalibruoja (t.y. tik tame, kad jis DDC palaiko)