Tema: Re: Reikia: ��
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-03 10:43:19
O žinai tokių atvejų, kai kažkas savo pasą atsispausdino arba klastojo..?
Klastojimas yra kai pateiki klaidingus / apgaulingus duomenis. Pasas, valstybinis numeris yra kas..? Maždaug pažyma, jog tavo (arba mašinos) duomenys yra tokie ir tokie, o ne patys duomenys. Esu mates ne vieną anglą, kurio valst. numeris rankomis kreivai šleivai iškirptas žirklėmis iš lipnios plėvelės, vienas toks da pas mane kažkur voliojasi, užklijuotas beje ant kapoto, o net ne ant bamperio. Jiems kažkaip neateina mintys į galvą apie klastojimą, jei ant to numerio duomenys teisingi.