Tema: Re: Reikia: Lietuviško automobilinio numerio šablonas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-01 21:21:45
Bent lietuvoj geriau jau pamestas, negu falsifikuotas, nežinau kaip kitur.
Pametus galima pasakyt kad pametei, gal paleis. Už atspausdintą gali išrašyt
pilna programa vnž falsifikavimą. Čia nešiku, o nuoširdžiai perspėju :)
Pagal sąlygas gal regitra gali skubiai išduot ir kokia nors siuntų tarnyba
skubiai nusiųst. Dar pažiūrėčiau ar local authority neišduotu laikino
numerio tranzitui, gal kokia ambasada pagelbėtu.