Tema: Re: Reikia: ��
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-02-02 10:32:41
Logiškai ir paprastai galvojant čia toks pat atvejis kaip aprašytas
spaudoje plačiai. Kada žmogus važiuodamas per Kanados--JAV (atrodo)
sieną neturėjo asmens dokumentų, tačiau turėjo juos nusifotografavęs
savo iPad`e ir užteko tik parodyti.

Čia tas pats atvejis ir tik nuo pareigūnų sugedimo ir proto laipsnio
priklauso kaip bus. Rusijoje aš manu kad už tokį dalyką ir pasodint
galėtų. Bet Ispanijoje gal bišk protingesni. Nes numeris nebus
sufabrikuotas, visos registracijos teisingos. Tik pats ženklas
neatitinkantis nustatyto standarto. Laikinai.
Čia analogija su piniginiais ženklais manau nėra tiksli.