Tema: Re: Reikia: ��
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-02-02 09:42:21
2012.02.02 00:37, Valdas Vilutis rašė:
> Buvo panasus atvejis aprasytas spaudoje. Kuo baigesi nepamenu, bet
> falsifikavimo pripaisyti berods nesugebejo, nes tas numeris vis tik tai
> masinai buvo teisingas ir butent toks, koks ir turi buti pagal Regitros
> duomenis...

Nežinau ar čia apie tą patį, bet teko skaityti, kad Maskvoje vagia LT
numerius ir prašo išpirkos. Iš straipsnio supratau, kad išpirką mokėti
pigiau, nei gauti pagalbą iš Regitros ar ambasados. Regitrai, berods,
turi parodyti transporto priemonę (kaip be numerių parvažiuoti į LT?!),
kad šneką pradėtų, ambasadoj kažkokios kitokios bėdos.

Šaltinio nežinau. Greičiausiai kas nors iš įkyriai į mano paštadėžę
lendančių delfi.lt, alfa.lt, balsas.lt, lrytas.l ar panašaus patikimumo
žiniasklaidos.