Tema: Re: Klausimukas del Pantone
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-03-25 01:10:48
Tai kad dabar Pantone berods yra patvirtinusi kiekvieno Pantone dazo
oficialia LAB reiksme. Paletese siuolaikinese turetu buti LAB skaiciukai
nurodyti. Ant ISO standarto popieriaus su tiksliai sumaisytais dazais ir
laikantis ISO technologijos turetu spausdinti labai tiksliai...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt