Tema: Re: Klausimukas del Pantone
Autorius: Jokubas
Data: 2011-03-24 17:33:48
manau dazniausiai patys maishosi. O siap jei skirtingi rezultatai -- tai gi
yra Pantone knyga, cia jau pretekstas perspausti arba zenkliai nuolaidai...
Tiesa, o kas ismatuos, "labai skirtingas rezultatas" ar "siek tiek
skirtingas"? Na dargi ir no popieriaus priklauso, jau nekalbant apie
coated--uncoated popierius.

Man siap paprastai pantonus panasiai spaudzia, su cmyku spaudziant kartais
ta pati faila nepaliginsi kaip ta pati spaustuve atspaust gali skirtingai.