Tema: Re: Klausimukas del Pantone
Autorius: TranZOO
Data: 2011-03-24 18:15:51
Pantonus galima maisytis patiems, galima uzsakinet pas maisytojus - pvz
kalorita.

Pantonu knygutes yra pievos. Spalvos tik orientacijai. Visas grynas pinigas
yra matuoti su spektrofotometru, ir pagal skaitmenine pantone reiksme ir
'talpintis' i paklaidas. Pagal ISO nuokrypis leidziamas yra 3 (delta e LAB
skalej). Kai kurie pantonai nesiskiria, nors jus delta e yra ~10, o kaikurie
(ypac raudoni sviesus) ir ~2 pakanka, kad plika akis pastebetu skirtuma.
Jokia spaudos masina nesugebes islaikyti nuokrypio maziau nei 1.7.

Pas mus dezuciu skyriuj dar maisoma pagal kartona - stengiantis isgauti kuo
artimesni atspalvi skaitmeninei pantono reiksmei.. receptines pantone
reiksmes yra ISO sertifikuojamam popieriui.