Tema: Re: Klausimukas del Pantone
Autorius: Jokubas
Data: 2011-03-24 18:28:11
na jei man ant normalaus kreidinio popieriaus spaustuve daugmaz kaip
knygutei atspaus -- karste maciau spektroblablabla, o mano uzsakovas juoba
karste tai mate. Bo jei kartais pasako kad ne ta spalva -- ateini su knygute
ir pasiziurime kartu ta ar ne (paprastai - ta), o dabar imsi ir aiskinsi
uzsakovui, kad pvz. nuokrypis 3-ju Delta e LAB nevirsija :))