Tema: Re: Dėl LCD monitoriaus
Autorius: Icetom
Data: 2010-12-06 21:02:34
>Berods Colormunki ir i1Pro yra skirtingu "svoriu" aparatai. Colormunki
>daugiau skirtas megejams, kurie nori atitinkamame lygyje gauti rezultata, o
>i1Pro orientuotas i profesionalia rinka...

Visiškai teisingai. Aš kai labiau mėgėjas ;) tiesiog noriu tinkamo ilgiau
naudoti nei  2 metai matavimo prietaiso tiek monitoriaus, tiek TV
kalibravimui. Tai va įdomu, kiek skirtingi "svoriai" praktiškai naudojant.
Jei sakykim i1pro kalibruojant pasiektų reikšmę dE 0,2, o Colormunki pvz.
0,5 ar 0,6 man to užtektų. Svarbu, kad pakankamas stabilumas/measurment
repeatabilty būtų už lietuvišką kainą :) Nativedigitalco.uk kainos tokios:
Colormunki Photo: 300 GBP
I1 Basic: 587 GBP. Tiesa, jei daromas atnaujinimas iš Display 2 , pritaiko
140 GBP nuolaidą (neaišku ar pritaikytų nors ir pirkau iš jų Display 2) =
422 GBP.
Bet kokiu atveju, nusipirkus spekotrofotometrą, jau norėtųsi siūlyti
kalibravimo paslaugas, kad susigražinti tokią investiciją:/

Matavimo bangos ilgiai:
Colormunki: 400-700 nm
i1Pro: 380 - 730 nm
Ir jei tikėti šituo grafiku
(http://www.curtpalme.com/images/ChromaPure_standard_observer.gif  )
Colormunki turėtų truputį "nukąsti" mėlynos ir raudonos spalvos/atspalvio?
Arba ką tokie bangos ilgių skirtumai reikštų praktikoje :/?
Šaltiniai:
http://www.curtpalme.com/forum/viewtopic.php?t=11436
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1215746

>Siaip del Display2 - dareme bandymus lygindami D2 ir i1Pro. ..

Hmm, įdomus atvejis. Gaila neturiu sistemos su Win XP, kad pabandyti
palyginti kaip matuoja joje ir Win 7 aplinkoje. Bet greičiausiai rezultatai
būtų tokie patys, nes naudojant nemokamą TV kalibravimo programą ColorHCFR -
ir suteikia gelsvumą,žalsvumą darant balto balanso kalibravimą :(