Tema: Re: Dėl LCD monitoriaus
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-12-06 16:20:30
Display 2 gajdis rajbas. numestas kaip visiškai nebetinkamas darbui ir
būna suspardomas du kartus per dieną.
kolega daugiau su monikų kalibravimu dirba, aš su prepressu ir
postpressu labiau. tai pas aną arsenale visai neblogai pasirodo iOnePro,
iš monitorių kalibravimui pritaikomų - stabilus Spectrolino.
lyginant su kitais apynormaliais spectrofotometrais (neseniai
perkalibruotas spectroeye ir nuliovas iSis'as) abu duoda beveik tapačius
duomenis. ir jau keli metai neslįsta už ribų.