Tema: Re: Dėl LCD monitoriaus
Autorius: Icetom
Data: 2010-12-04 22:39:14
?
>Tai man išmesti savo turimą kalibratorių ar pamiršti ką sužinojau 18
>metų dirbdamas su spauda?

Pagal tavo prieš tai duotą atsakymą, buvo galima susidaryti atvirkštinę
nuomonę ;). Dėl kalibratoriaus nežinau, nes neparašei nei kokio tipo jis ir
kiek laiko jau jį naudoji.

>Kaip tik tai ir keičia! Klausimas buvo būtent apie tai. O ką nurodo
>pardavėjas – jo reikalas.

Na ir ką tai keičia kalbant apie 1000-3000 Lt kategorijos monitorius? Beje,
tik dabar pora modelių (su berods PVA matricomis) pasirodė su LED pašvietimu
kraštuose. Visi kiti su TN matricomis. Dar pasakyk, kad toks pašvietimas
tolygiai pasiskirstys per visą ekrano plotą ;)

>Patiko Kuodžio pastebėjimas: „bėda, kad šalyje vyrauja „Powerpoint“, o ne
>„Excel“ politika“.
>Kiek esu pastebėjęs, tai CCFL atveju labiau kinta apšvietimo intensyvumas,
>o ne spektras.

Pala, tai gal apsibrėžiam apie kokius monitorius kalbame:
- kainų kategorija;
- koks pašvietimas: CCFL, WCCFL, balti LED kraštuose ar RGB LED per visą
ekrano plotą;
- ar yra CMS (Color managment system) "3D" tipo.