Tema: Re: Dėl LCD monitoriaus
Autorius: Icetom
Data: 2010-12-06 19:38:37
>Display 2 gajdis rajbas. numestas kaip visiškai nebetinkamas darbui ir būna
>suspardomas du kartus per dieną.

:D Na jis geriausias-mėsingiausias gaidys iš "biudžetinių" kolorimetrų :).
Bet turiu pripažinti, kad panašiai norėjosi padaryti  turimam Display 2, kai
po 2 metų naudojimo sukalibravus monitoriui baltą balansą, pastebėjau
gelsvą-žalsvą atspalvi :( T.y. supratau, kad nusipirkus kolorimetrą, tenka
žaisti loteriją kiek ilgai galėsi eksploatuoti - 2, 3 ar visus 5 metus...
Privalumai: sąlyginai tikslus, kaina ir matavimo greitis.

>kolega daugiau su monikų kalibravimu dirba, aš su prepressu ir postpressu
>labiau. tai pas aną arsenale visai neblogai pasirodo iOnePro, iš monitorių
>kalibravimui pritaikomų - stabilus Spectrolino.
>lyginant su kitais apynormaliais spectrofotometrais (neseniai
>perkalibruotas spectroeye ir nuliovas iSis'as) abu duoda beveik tapačius
>duomenis. ir jau keli metai neslįsta už ribų.

Kiek metų jau eksploatuoja jūsų kolega iPro ir Spectrolino (kaip supratau
tai iPro "tėvas?).