Tema: Re: kaip zmones darbo iesko
Autorius: Laimis
Data: 2011-04-07 10:19:51
Ignas rašė:

> bleeeeeeee........ Na aisku, paimkim labiausiai ribini pavyzdi, ir
> pateikim ji kaip norma, kodel gi ne.
>
> Laimi, bent mano paminetais atvejais atranka vyko butent i tokias
> specialybes, kur kandidatas turi atitikti kelis pagrindinius
> kriterijus, juos vos vos supaprastinus gaunasi toks sarasas: moka
> dirbti wordu, moka dirbt exceliu, na ir ne visiskai durnas.
> Paskutinis reikalavimas - irgi ne kosTmosas, turi suprast, kad darba
> padaryt reikia, jei nepadarysi siandien, tai padarysi rytoj, irgi
> pats, tik tiek, kad pizdiuliu gausi, turi suprast, kad gimtadieniu
> [...]

A, nu tai tada pačiam labai paprasta buvo atsirinkti iš tokio tipo,
standartinių (dalYYYkinių) ir labai informatyvių CV šūsnies, ar ne...?:

Petras, gimęs 1973. Lietuvis. Vedęs, turi vaikų. Kalbos: lietuvių, rusų.
Moka dirbti kompiuteriu (Word ir Excel). Sąžiningas, pareigingas. Darbo
patirtis:
  - kontora „ragai ir kanopos 1“ — 2 metai,
  - kontora „ragai ir kanopos 2“ - 3 metai,
  - kontora „ragai ir kanopos 3“ - 5 metai.

Prisegta nuotrauka:
http://www.bloodsprayer.com/wp-content/uploads/2010/07/lebowski-time.jpg