Tema: Re: kaip zmones darbo iesko
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-04 14:18:12
Viktorija, dar karta kartoju: visi zmones draugai, visi viduje grazus, Jezus mylejo visus, na ir as stengiuosi pagal galimybes. Tik va pastebiu, kad kai kurie, siusdami savo cv, nepagalvoja, kokios nuotraukos tinka ar koki ispudi sudarys su el. pasto adresas konkreciais atvejais. Na tarkim, ieskai apsaugininko, ir atsiuncia vyrukas cv su fotke, kur jis su vaivorykstine maike, vaivorykstine veliava parado priesaky placiai issisiepes zygiuoja. Ar samdytum toki? Gal ir samdytum, paziuretum i bendra atsiustu cv "kokybe", ir kazka nusprestum. Bet vis tiek kyla klausimai: kodel jis idejo butent tokia nuotrauka i dokumenta, kuriuo pristato save potencialiam busimam darbdaviui, ka jis tuo nori pasakyti? Negi kitu nuotrauku neturi? Negi jis mano, kad buvimas gejumi ar geju palaikymas yra vienas svarbesniu kriteriju atsirenkant apsaugininka? Ta nuotrauka greiciausiai nenulemtu tavo apsisprendimo to zmogaus atzvilgiu, bet viena kita papildoma minti tikrai sukeltu. Situacija, nepamirskim, hipotetine.