Tema: Re: kaip zmones darbo iesko
Autorius: Cube
Data: 2011-03-04 19:53:52
On 2011.03.04 17:34, Viktorija wrote:
> tendencija aiski - tie, kas stengiasi buti kaip Jezus, labiausiai ir
> nemegsta vaivoryksciu. O paskui dar visuomenei kyla klausimas, kam gejai
> lenda i viesuma, juk niekas ju  niekada nediskriminuoja.

Jo, tikrai musu visuomene turi problema - ne, ne geju diskriminacija,
bet toki vienpusiska mastyma kaip tavo. Stai tau duosiu kita pavyzdi -
zmogus kolekcionuoja drugelius. Visiskai normalus hobis, bet jeigu jis
atsiustu man cv, kur butu idejes nuotrauka, kaip jis basas laksto po
pieva su tinkleliu drugeliams gaudyti, as jo i darba neimciau. Ir visai
ne del drugeliu, bet del to, kad savo cv primygtinai kisa cia visai
netinkancia ir nieko bendro su darbu neturincia informacija. O jei
zmogui svarbiau ne pristatyti savo dalykines savybes, o parodyti hobius
ar kazkokius asmeninius pomegius, tai jis prastas darbuotojas. Vat
lygiai tas pats galioja ir gejams, dedantiems vaivorykstine nuotrauka.
Tik va jei analogiskoje situacijoje su drugeliu kolekcionieriumi niekam
net nesautu i galva kalbeti apie diskriminacija, uztenka pamineti geju
ir tavo smegenyse kazkas uzsitrumpina - cia jau diskriminacija. Vat cia
ir yra musu visuomenes problema, kad kai kuriems gejus ir diskriminacija
smegenyse patapo praktiskai sinonimais ir nieko kito nebemato.