Tema: Re: mafiozas + / -
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-10-28 08:32:52
KPZ - kamera predvaritelnovo zakliucenija (pirminio sulaikymo kamera). Už ką
pakliuvau ne pasaulio reikalas. Tikrai ne už kyšius. Buvo byla,
pasiknaisiojo pusmetį ir nutraukė, neradę nusikaltimo. Seniai tai buvo, 1991
pavasarį. Nieko apie chebra pasakyti negaliu, nes tik 2 kameroje buvom 3
dienas. Likusį laiką vienas karaliavau.

"sved" <da@da.da> parašė naujienų news:iab0gv$f2a$1@trimpas.omnitel.net...