Tema: Re: mafiozas + / -
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-10-27 14:44:17
:))) Nedidelė mano patirtis, bet ten nefaina. KPZ spingsulė ištisą parą
spingsi, taip pradėjo akys skaudėti nuo šviesos. Gulėti ant medinių
nešildomų lentų, vos paaukštintų nuo grindų, gultas atseit. 4 paras prabuvus
čiužinį davė. Užsikloti nėra kuo, striuke užsiklojau, miegant kojos šąla.
Geriau ten nepakliūti. Brrrr.