Tema: Re: Kaip siai laikais ieskoma darbo?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-14 08:01:55
Nifiga. 3400zl ant popieriaus tikrai nera 2788zl į rankas. Nes kam nepatinka
LT mokesciu dalis atlyginime, apie PL gali ir nesvajoti. Bandeme ten
atidaryt kelias darbo vietas, skaiciavomes. Mokesciu dalis (ne vien tik GPM)
nesmarkiai, bet didesne nei pas mus.

"Al"  wrote in message news:ignsmn$b1j$1@trimpas.omnitel.net...

dar  vienas dalykas: lenkijoj pajamu taxas yra 18%(jei metines pajamos
nevirsija 85528 zlotu). tai 3400zl -18%=2788zl arba 2500 lt i rankas. Vat
dabar ir lygink.