Tema: Re: Kaip siai laikais ieskoma darbo?
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-11 18:54:44
> toj pačioj lenkijoj kur viskas pigiau nei pas mus, o algos didesnes,
> lenkai kaip burnoja.
O koks lenkijoj vidutinis atlygis ir koks LT, kiek pamenu siandiena LT yra
kazkur 2100Lt, lenkijo - koks - panasus, tik zlotais.  Taip kad pagal
kursa - LT didesnis atlygis.
O lenkai savo atlygi per krize sumazino keisdami PLN/EUR kursa - krizei
prasidejus buvo 3.2 PLN/EUR, o krizes ikarstyje 4.9 PLN/EUR

> francijoj va buvau, tai skaityk viskas pigiau nei pas mus, o ten išvis
> čiut ne revoliucijos.

Taip ir yra, kas ten baisi krize - pas mus labai geras gyvenimas.

Bet - pvz kiekvianam lietruvis lietuvo turi  po kelis tukstanciu litu skola,
kai tuo met norvegas - turi pertekliu.

Styra