Tema: Re: Kaip siai laikais ieskoma darbo?
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-11 19:41:29
> Ispanijoj dar didesnis bedarbių procentas nei LT. ar čia tik bezdi į
> vandenį?

   Na - as taip noriu, o minimalus atlygis ispanijoj berods 1060 eur,
sildymas - ziema beveik nera, na vasara kondicionieriaus reika - bet dauguma
issivercia be ju, kainos - viskas pigiau nei LT, isskyrus busto nuoma.
Noriu ten gaut nuo 2500eur i virsu.
   O noriu i ten del to - kad ta salis man patinak - kiek buvau, tiek
isvaziuot is ten nesinorejo.  Dar labai patinka siesta!!!
   Bet dabar labai noriu i LT!!!
   Norvegija - grazi gamta, saziningi zmones, tvarka, dar sako atlygis geras
ir t.t., Ispanija - kad ten patinka gyvenimas, USA/Canada - kad pamatyt ta
gyvenima ir jame pagyvent, dar i koki Pekina noreciau - ir kad ta gyvenima
pamatyt.  Visur igaut patirties, ismakt kalba, uzmegzt kontaktus ir t.t. -
na kad po to geriau LT gyventusi.

 Styra