Tema: Re: del CD/ DVD kepimo apsvieskit plz
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-05-02 16:10:23
1)  ***.mkv tavo plejeris nesupras, nes tai yra apynaujis video formatas.
2)  ISO - tai disko image, kas jame yra, gali su kuo nebut pasiziuret. arba
kept is karto diska ir tada ziuret kas gavosi. Pasiziuret, kas jame yra gali
su kokiu nors ISO Commanderiu ar Alcohol.  120  .., Daemon tools ir pan. Bet
turek omeny, kad visokie Daemon Tools nesa su savim virusus, vormus. Todel
as jais irgi nesinaudoju.

Video DVD turi but tas minimas VIDEO_TS folderis ir rinkinys standartiniu
failu. ifo, bup, vob ir t. t. Priedo, folderio turinys turi atitikt
aprasymui IFO faile. Jei darysi su paprastu Nero, ir dar kaip Data diska ,
kaip sakiau, diskas gali automatiskai nestartuot ir teks jam rankiniu budu
rodyt.
 Kad viskas butu OK, atidaryk ta folderi su "DVD Shrink" ir jis padarys
standartini Video DVD, o jei ten bus klaida, tada nedarys, pasakys, kad ko
nors truksta.