Tema: Re: del CD/ DVD kepimo apsvieskit plz
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-05-02 10:35:00
Galima surast viena Nero Digital Vision Express 3.1.0.25 ir nieko nereikia
atrinkinet.
http://isohunt.com/download/39447820/Nero+Vision.torrent
As neisnstaliavau viso Nero 8 ar tai 7, todel, kad ten perdaug man
nereikalingu dalyku.

jeigu rodytum 8,5 GB diska, tada leistu daugiau. Vietoj "Burn" irasai i HD,
veliau sukompresuoji su kokiu tai DVD Shrinku i 4,7 GB diska.
 Rusai suvaro i 4,5 DVD virs 4 valandu video ir pardavineja kaip gera.