Tema: Re: del CD/ DVD kepimo apsvieskit plz
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2008-05-02 14:01:57
nu vat ir nesigavo man.
tempia man visoki suda, automatiskai nesumete graziai is eiles, ismeciau
kakzokia zastavke, neduoda pasirinkti language.
gal galit patart kokius tada formatus tempti is neto, kad nereiketu nieko
preparuoti? tiesiog irasyti ir gauti filma? kokius nors .iso? arba kaip su
tais video_ts zinot ko neismest, kad bent kalba galima butu pasirinkt? arba
tiesiog tempti .avi failus dvd kokybes, po 4 gigabajtus? zodziu kaip
nemokanciam formuoti dvd kompakto gauti kazka tokio, kur uztektu paspausti
knopke "burn"? ar taip nebuna?:)