Tema: Re: del CD/ DVD kepimo apsvieskit plz
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-05-02 13:36:49
Video DVD filma geriausia pries tai preparuot ismetant visokius featherasus.
Pavyzdziui, su Vob Blanker.
Jei vistik bandysi, tempk tik failus VTS_01_1.VOB, VTS_01_xxxx.VOB. Koroche,
tuos didziuosius virs 1 GB ir paskutinis gali but mazesnis.  Maziukus palik
ramybej.

Panasiai galima padaryt vel su tuo paciu DVD Shrink, iejus i rezima
"Re-author"