Tema: Re: Remote useriu monitoringas
Autorius: benamis
Data: 2020-03-24 20:15:49
Tai nebutina anglijoj gyventi, kad gauti dividendus. Ar isejus is darbo
turi parduoti akcijas?

Atvirai sakant pirma karta girdziu apie darbininkams parduodamas uz
pigiai fabriko akcijas. Gal cia koks prestizinis fabrikas? Nei karto
niekas is artimos aplinkos nera paminejes tokio bonuso. Taip mazdaug
visu kalbos sukasi apie minuma + vagonelis kur nors netoli.