Tema: Re: Remote useriu monitoringas
Autorius: Sniegas
Data: 2020-03-23 19:26:39
Ne, tik kelis kartus. Prie daržovių pjaustymo mašinų dirbau. Būčiau
buvęs labai laimingas, jei man visą laiką būtų leidę paprikas lukštenti.
Jokių normų, jokio skubėjimo, jokio streso, niekas nelaksto ir nesako
faster faster faster. Norėjau ten pereiti, bet ten gudresni anglai buvo
visas vietas užėmę, o alga tokia pati, kaip ir p*santis su mašinomis,
kai supervaizeriai lakstydavo kas 10 minučių ir kriokdavo faster faster
faster. Dėl to ir išėjau iš ten.