Tema: Re: Remote useriu monitoringas
Autorius: Sniegas
Data: 2020-03-21 20:13:15
Lygini palto pakabinimą su elektrodo keitimu? Kuo tai susiję?
Aš dirbau meistru VSMG štampavimo ceche ir paskyroje būdavo PBL
įrašytas. Pres forma ant preso pati neužšoks, reikėjo ir atvežti iš
sandėlio, ir prisukti, ir suderinti ir už tą laiką būdavo mokama.
Atskira būdavo detalės pagaminimas, ir atskirai PBL priskaičiuotas.
Pasiruošimo ir baigimo laikas - naudojamas pačiam pasiruošti ir paruošti
gamybos priemones naujai užduočiai atlikti, taip pat visiems darbams
susijusiems su užduoties įvykdymo pabaiga.
Operatyvinis laikas - tiesiogiai naudojamas operacijai atlikti.