Tema: Re: Remote useriu monitoringas
Autorius: Sniegas
Data: 2020-03-21 14:08:14
Pas mus įmonėje skaičiuojama, kiek lentelės metrų užglaisto ir nušveičia
prieš dažymą. Bet esmė vis tiek ta pati - atvažiuoja įmonės savininkas
nauju automobiliu, darbuotojas žiūri, savininkas prieina ir sako - jei
stengsiesi, gerai dirbsi, dirbsi viršvalandžius, ateisi į darbą
šeštadieniais, kitais metais aš nusipirksiu dar geresnį automobilį.