Tema: Re: Windows 10 Enterprise X64 2016 LTSB
Autorius: Nerijus
Data: 2017-12-20 10:58:16
	Dekui uzh LTSB reklama.
	Katik susidejau. Kaip ir veikia kolkas. Ziuresim kaip bus toliau. Jei
ne sis laishkas tikrai buciau nezhinojes kiek visokio shudo MS prikisha
i W10. Kad ir ta pati kortana. WTF.
	Gerai, kad yra alternatyva, kuris suataupo gera pusdieni darbo to shudo
"atjunginejimui". Dabar susidedi, ir kompas ishkart panashus i toki su
kokiu jau galima pradeti dirbti.

	N. M.

	P. S. Siuolaikiniai kompai daugiausia "performaco" praranda kai juzeris
kariauja su kortana, vietoj to, kad dirbtu tai ka reikia.