Tema: Re: Windows 10 Enterprise X64 2016 LTSB
Autorius: Salas
Data: 2017-12-18 08:10:36
Nesinaujina, tik kas kelis metus isleidzia nauja LTSB versija, bet ji
neina kaip feature pack'as.
Pagal Microsoft'a LTSB versija skirta spec sistemoms, pvz kokiems
kompams kurie skirti stakliu valdymams, ir pan. Jie labai nenori kad
diegtusi zmones juos i paprastas darbo vietas. Microsoft Premier
supportas buvo labai nustebes, kai pasakiau kad imoneje diegsime LTSB
versija, nes ju windowsu persintaliavimas, kas kelis men, yra totalus
absurdas.