Tema: Re: Re:Windows 10 Enterprise X64 2016 LTSB
Autorius: Doxlas
Data: 2017-12-17 12:01:55
LTSB - kai tau reikia tik operacinės sistemos, visas reikalingas programas
instaliuojies pats. Nėra visokių Edge, Cortanų, programėlių "parduotuvių" ir
kitų nebūtinų dalykų.
Taigi Jonaičio linke yra visa reikiama infa:
"It also omits Windows Store, Cortana, or Microsoft Edge browser, Calendar,
Camera, Clock, Mail, Money, Music, News, OneNote, Sports, and Weather"
Man LTSB yra tai, kas reikia, sukasi dabar 3 kompuose pas mane.

"S.Vyt"  wrote in message news:p15924$b2p$1@trimpas.omnitel.net...

Ir mane apsvieskit, ar nera kad suinstalini bet ka, o 10 paskui
patys atsinaujina iki naujausios beta versijos.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/