Tema: Re: Windows 10 Enterprise X64 2016 LTSB
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-12-19 20:15:40
"Salas" <salas@inbox.lt> wrote in message
news:p17m4s$2ki$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesinaujina, tik kas kelis metus isleidzia nauja LTSB versija, bet ji
> neina kaip feature pack'as.
> Pagal Microsoft'a LTSB versija skirta spec sistemoms, pvz kokiems kompams
> kurie skirti stakliu valdymams, ir pan. Jie labai nenori kad diegtusi
> zmones juos i paprastas darbo vietas.

realiai jiems tikrai px :) pats kaltas busi pasirinkes kazka sau ne visai
tinkancio

> Microsoft Premier supportas buvo labai nustebes, kai pasakiau kad imoneje
> diegsime LTSB versija, nes ju windowsu persintaliavimas, kas kelis men,
> yra totalus absurdas.

as irgi seniau masciau susimest LTSB win10, bet pasigilines supratau, kad is
tikro tai butu siokia tokia klaida. daug straipsniu ne visai teisingai
drasiai issireiskineja su skambiais pavadinimais, stumdami kad tai windows
10, tiesiog be papildomo slamsto. kai is tikro naudodamas tokia versija gali
savo gyvenima tik dar labiau apsunkinti nei palengvinti.

zmones prisiskaito tokiu visokiu strapsniuku ir uzsinori patys gerai net
nesuprasdami ka gaus. pvz paskutine versija isejo 2017 metais, tad dabar
visokiu Kaby Lake kaip ir nesupportina, jei bus kokiu su tuo susijusiu
bedu - atsiduri siknoje, reikalingu updatu nebus ilgai, pvz sekanti naujesne
LTSB versija iseis tik 2019 metais. jei kalbet apie "realesnius" dalykus,
tai negausi kad ir kokiu nors patobulinimu susijusiu su DPI managementu,
kuris pas windoze "biski" vis dar netobulas. arba naujesnis hardwaras gali
neveikt, kazkurioj LTSB versijoj nebuvo imanoma pvz paleisti GTX 1080. nu
arba dar kad ir ivairus performanco (!) pagerinimai pradziopsomi, pvz LTSB
net aparatuose su 16GB RAM nesugeba atprasti nuo swapo tokiems procesams
kaip explorer.exe. kai normalus windows 10 jau atejo i prota berods nuo
Creators Update, ir ten explorer.exe nekelia Hard Pagefault'u.

todel man net juokinga pasidare keliose vietose pamacius, kaip useriai
nuliudo, nes jiems perkant kompa nepasiule varianto su LTSB, matai gi
pasislepusi cortana valgys RAM kuri jis nori skirti geiminimui :D vienzo,
dabartinis apie LTSB zmonems susidares vaizdelis yra toks biskeli netaiklaus
marketingo ir visokiu 3rd party straipsniuku rezultatas, ir tam, kad labiau
atgrasyt bei atvest zmones i prota, turetu buti pavadinta "kiosk edition" ar
kazkaip panasiai.

jei labai reikia nesiupdatinancios ir/ar labiau konfiginamos masinos tai
susidedi koki enterprise (nebutinai), ir tiesiog disablini update servisa,
kiek pastebejau dabar tai padeda, lyg ir nebereikia jokiu spec. kastravimo
utilitkiu