Tema: Re: PO Windows 10 Fall Creators Update ishsigaidino Quick Start
Autorius: MRT
Data: 2017-10-26 15:57:00

> Paziurejau, yra tokie. Kazkas prie ju parasyta. Ka su jais daryt? Trinti?

Netrint.. man atrodo ten "uzseivina" Taskbar'a.. tas Hex'as skaitosi unikodu kas antra simboli..
Pagalvojau, kad gal neisiraso ar prapuola.. tai bent regedit'u Export & Import galesi pasinaudot..

> P. S. Atrodo susitvarke. Uzhteko language bara ish taskbaro ishmesti.
> WTF? Bijau dabar atgal ji ideti, nors plaukiojantis ant desktopo jis
> mane uzhknisa.

Jei ten grynai tavo account'e, tai kiek tos baimes.. juk neisplatini per visa istaiga tu pakeitimu..
Is kitos puses - atkabint ir idet atgal nebutinai reiskia grazinti settings'a..
Pvz. pas mus buvo lokaliniai routes padaryti.. route print juos rode..
bet jie neveike.. ismeciau ir ta pati imeciau - pradejo veikti.. smagumelis :)