Tema: Re: Windows 10 Fall Creators Update
Autorius: MRT
Data: 2017-10-20 22:42:22
> Šitą, o tiesiog uninstall nebandei padaryt? Bo pas mane tokio gaidžio
> nėra, kol kas aš jokiais rimtesniais hackinimais neužsiėmiau, laiko
> nebuvo, padariau tik uninstall keliom šiukšlėm (pavadinimų nepamenu,
> t'sakant, automatiškai padariau :-)), tai jei buvo, reiškias tas waletas
> išsimetė paprastuoju būdu...

Man reikia, kad sysprep'as praeitu ir naujam useriui isiloginus
nereiketu tu xbox, candycrush, getoffice ir pan. nuinstalint, nupinint.
Tiesa, kazkada spjoviau ant tu apps uninstall'u ir tik nupinninau.

Kretino Apdeitas mane trucino su tais apps..
Tipo sysprep fatal praval, apps'as buvo ismestas,
taciau nenuprovizintas .. jau turejau savo workaround'us.

https://forums.fogproject.org/topic/7451/windows-10-sysprep-error?page=1

You need to run both commands
Remove-AppxPackage
Remove-AppxProvisionedPackage

+ pries sysprep'a atjungi intera, sukuri nauja user'i,
sena istrini, is naujojo leidi sysprep'a.. net per
intero slanga tie apps'ai patys tusa organizuoja ir xebra kviecia..

Atrode viskas jau OK, bet islindo dar vienas bugas..
Kretino Apdeitas sujopino CopyProfiles..
Siaip Edge kaip ir nenaudojam, bet jis tam KB*** is M$
puspalio teksto nerode.. da fak ir dat.. pasirodo
jei paleidi InPrivate tab'a - rodo, normaliam ne..

https://techcommunity.microsoft.com/t5/Windows-10-deployment/Windows-10-start-menu-problems-and-copyprofile/m-p/76561/highlight/true#M195

Win10 totaliai nedziugina, bet knistis su jais profesiskai priklauso :(
Zodziu lyg ir geriau tas Kretino Fallo Update, bet ....