Tema: Re: PO Windows 10 Fall Creators Update ishsigaidino Quick Start
Autorius: Salas
Data: 2017-10-26 11:45:49
Nu Microsoft'as afigielines.
Praeito men updeitas sukniso File resource server manager ataskaitu
generavima, sio menesio updeitai negana to, kad neistaise praeitu bugu,
dar sukniso exelio ataskaitu generavima. Be to Windows10 iseleido
updeita, kuri suinstalines gauni boot failure, gerai kad atsauke ir
atnaujimo po keletos valandu.