Tema: Re: Windows 10 Fall Creators Update
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-20 20:35:31
Šitą, o tiesiog uninstall nebandei padaryt? Bo pas mane tokio gaidžio nėra,
kol kas aš jokiais rimtesniais hackinimais neužsiėmiau, laiko nebuvo,
padariau tik uninstall keliom šiukšlėm (pavadinimų nepamenu, t'sakant,
automatiškai padariau :-)), tai jei buvo, reiškias tas waletas išsimetė
paprastuoju būdu...

Beje, šiandien visą dieną gyvenu su WLM 2009 - žymiai mažiau subjaurotas
daiktas, nei 2012 versija, principe net naudotina, trūkumai iš esmės 2 -
atskiri folderių komplektai visiem accountam (nu bet to, panašu, išvengti
nepavyks niekaip su jokia programa, dalinai išsisprendžia Quick Views
pagalba) ir debilavotos spalvos perskaitytų/neperskaitytų mailų. TB dar
pabandysiu, bet jau neturiu vidinio įsitikinimo, kad su juo ir liksiu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/