Tema: Re: kaip "ištraukt" office 2013 numerį ?
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-26 16:31:02
"duodi domeno prisijungimus"

Aš suprantu, kad pagal MS ir jo fanbojų supratimą visi tie supisti debesai ir domenai privalomi kontorom nuo kokių turbūt 3 darbuotojų pradedant, bet realybė yra tokia, kad babkių ant nebūtinų dalykų tikrai ne visi linkę švaistyt (apie domeno naudas gali nepradėt pasakų sekt, žinau kas tas yr ir kam to reikia ir žinau, kad tikrai ne kiekvienam uabčegui tai duotų nors kokios naudos - konkrečiai aptariami Office instaliacijos patogumai tikrai neatpirktų domeno diegimo ir administravimo kaštų).

Ir drįsiu pakartot žemiau esantį Dainiusho klausimą, kurį tu praignoravai:
"pasakyk kame ten tos trachamudijos privalumai, lyginant su office 2010 "Activate" button'u?"

Papildysiu, kad iki 2010 versijos imtinai atveju juzeriui jau likdavo tik padoubleclickint ant norimo redaguot dokumento, o ne kažkokio linko.
Tai kur blet tas privalumas???

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/