Tema: Re: kaip "iðtraukt" office 2013 numerá ?
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-26 15:10:00
Žr. Dainiusho postą.
Ir tokios bėdos galioja ne tik UAB'ų atveju, va, pvz., per CPO apie jokias vardines licencijas net šnekos nėra.
Galų gale kokį 20 instaliacijų dar nesiekia MS "apgalvotos" "several dozens" ribos, o hemorojaus jau pakankamai yra, galioja visi 4 mano parašyti ankstesniam poste punktai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/