Tema: Re: maršrutizatoriaus galingumas
Autorius: Gedikas
Data: 2010-02-02 14:52:21
2010.02.02 10:10, Vitas rašė:
> O aš tai esu priešininikas visokių draudimų ir apribojimų. Manau, kad
> darbuotojai yra suaugę žmonės ir patys sprendžia kur ką jiems veikti su
> kompiuteriu. O administrarius neturėtų iš savęs daryti visagalio
> užblokuodamas viską.

Vėlgi, jei valdžia palaiko politiką - draust viską ir leist tik tai ko
reik darbui - adminas taip ir daro.

Iš kitos pusės reik laviruot kažkiek, kad ir juzeriai patenkinti būtų ir
saugumas nenukentėtų.

Jei manai kad reik nieko neblokuot, tai labai klįst. Ar darbe
reikalingas one.lt? Ar reikia, kad rodytų youtube? Ar kad veiktų skype?
Liūdna tam adminui, kurio tinkle visiem viskas leidžiama...