Tema: Re: maršrutizatoriaus galingumas
Autorius: Vitas
Data: 2010-01-29 21:10:59
Na be antiviruso tai gal ir apseitume, bet geras fw yra butinas, o squid
labai pageidautinas..
Buvau paleides linux ant stalinio kompiuterio, bet sugedo hdd ir siap buvo
nesamone burzgianti. Dabar viskas ant buitinio paprasto seno smc routeriuko,
bet beda kad labai silpnas jo fw, daug dirbam per vnc, tw ir t.t, portai
atidaryti tam tikri ir kartais buna visokiu ataku is isores, ir nieko
negaliu padaryti, tik isjungti routeri ir ijungti po kiek laiko..
O del dlinko dir320 neramu tik tiek, kad gali buti per silpnas, pamaniau,
kad kazkas jau turi patirties su tokiais routeriukais, tai ir uzklausiau..