Tema: Re: maršrutizatoriaus galingumas
Autorius: Andrius
Data: 2010-01-30 00:30:35
Na jei rimtai dirbat - tai ir rimtą įrangą reikia imti, o ne +/- naminius
routerius(šis irgi daugiau - mažiau naminis routeris).
Kalbant iš patirties - DD-Wrt kiek teko naudoti - nepatiko man jisai.
Galimybes jis turi plačias, bet tokiom sistemom kai ši(DIR-320) - jis
greičiausiai veiks sunkiai ir lėtai, o dar visai gali būti, kad smiginės...
Einant toliau - geriau veikia su routeriukais kurie jau turi savyje rimtesnę
sistemą(ir savaime aišku didesnę kainą).
Rezultate nusivylęs visais šitais routeriukais(pigesniais dėl blogo darbo, o
brangesniais dėl jų brangumo ir patikimumo su klaustuku) - ėmiau dairytis
kažko normalaus ir gerai veikiančio. Buvau nusiteikęs imti ciscą kokį, bet
papuolė į rankas Mikrotik routerboard'as su RouterOS.
Pasitestavau - likau patenkintas. Valdymo galimybių sočiai, veikia
stabiliai.
Tik aišku kainuoja brangiau nei tas D-link :)
Kainas gali pasižiūrėti pavyzdžiui www.katalita.lt
Užsienyje jie pigesni - tik pas mus kažkodėl brangiau :)
P.S. Gamintojai šiaip kaimynai Latviai - kodėl Lietuviai nieko panašaus
nepadaro kaži? :)