Tema: Re: maršrutizatoriaus galingumas
Autorius: Laboras
Data: 2010-02-02 12:05:54
>O aš tai esu priešininikas visokių draudimų ir apribojimų. Manau, kad
> darbuotojai yra suaugę žmonės ir patys sprendžia kur ką jiems veikti su
> kompiuteriu. O administrarius neturėtų iš savęs daryti visagalio
> užblokuodamas viską.

:))) smagi tirada.
Dar darbuotojai važinėja kur nori su įmonės transportu, pasiima, ko trūksta iš sandėlio ir t.t. ir pan. jie gi suaugę, jiems reikia, kaip ir palindėti klase.lt ar draugas.lt pusę dienos, jutubę patikrinti, delfi, filmų parsisiųsti, painstaliuoti dėl bendro išsilavinimo...
O gal vis dėlto tegu dirba savo darbą ir nesirūpina bergždžiai, kaip jaučiasi adminas.