Tema: Re: UPDATE: WTF? Re: pigaus routerio "diagnostika"?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-03 17:25:17
Nu fak, ko tu kabinėjiesi prie to vargšiuko - čia gi wireless'as, jis
tiesiog užprogramuotas veikt nestabiliai ir generuot problemas. Jei pasiseka
ir aplinka pasitaiko draugiška - gali veikt ilgai ir nuobodžiai, jei
nepasiseka - lankstai antenas ir stumdai routerį/AP po pusmetrį į šonus ir
tikiesi, kad kažkurioj padėty bus zjbs. Routerio pakeitimas irgi visiškai
randomu gali suveikt, šita konkreti gliukų priežastis gali prapult net
pastačius kokią pigią Tendą (aišku, ne faktas, kad neatsirastų kitų bėdų
:-))
Karoče, nesipisk, jei radai padėtį kaip veikia, džiaukis ir tiek :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/