Tema: Re: UPDATE: WTF? Re: pigaus routerio "diagnostika"?
Autorius: Nerijus
Data: 2017-10-03 14:54:08
On 2017-10-03 01:37 PM, fenix@w wrote:

> nuo ko??? patraukus nuo bliekos buvo isitikinta, kad viskas veikia. taip
> kelias dienas. nusprendus, kad cia kazkoks laikinas pulis - grazintas i
> buvusia vieta. pyst ir nebeveikia po pusval vel. grazinus i ta laikina
> vieta - vel veikia. rysys puikus. padalu dxja viskas ok, jokiu klaidu.
> kai prasideda chuinia tai joks irenginys prisijungt negali, nors tinklus
> rodo ir rodo lygiai ta pati gera signala

	Tai tipo nuo tos blekos kazhkas papusho AP radijoj. Jei bleka slopina
signala, tai akses pointai stiprina galinguma, tol kol gauna normalu
signala be klaidu. Taigi, kol viskas buvo nauja (kondikai nepasipute,
dar kazhkas te) ir ishlauzhdavo gera max galinguma, tai ir veikdavo. Po
kurio laiko "varymo dugnais" kazhkas papusho, ir dabar AP radija varo
jau nebe tiek kiek nauja. Nu ir neveikia prie tos blekos, nes
elementariai nebeuzhtenka smarves.
	Cia tokia mano, ukishka hipoteze. Kiti gal ka geresnio pasiulys, kodel
taip daros.

	N. M.