Tema: Re: UPDATE: WTF? Re: pigaus routerio "diagnostika"?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-03 16:59:58
2017.10.03 16:53, Dainiushas rašė:
> nu tai palankstyt antenas, pakeist kanalą, patraukt čiut į šoną ar dar
> bala žino kas ten atsitiko ar kas ką spinduliuot netoli pradėjo. IMHO
> nevertas dėmesio reikalas.

viskas ismeginta. po keliu minuciu-pusvalandzio-valandos tas pats.
dabar man tai kaip sportas, nes problema pasalinta nesuradus
priezasties. noriu susizinot, kokia priezastis. kolkas mintis, kai
turesiu atliekama mikrotika/wrt routeri, galesiu pasiulyt sukeist ir
tada panarstyt logus, nes sitas nieko nerodo.