Tema: UPDATE: WTF? Re: pigaus routerio "diagnostika"?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-03 13:27:20
problemos priezasits panasu, kad issiaiskinta:
routeris yra pastatytas (atremtas) nugarine dalimi prie tarnybinio liuko
bliekos, taciau rysio per ta blieka neperdavineja. jis niekaip
neuzkaista, pakartoju, jis atiduoda rysi ne per ta blieka - o i kita
puse. kitaip sakant, uz jo yra metalo gabalas, bet rysio nera niekur...

taigi, patraukus routeri i BET kuria kita vieta ne prie tos bliekos -
viskas veikia. routeri pastacius ten pat - wifi susichujarina vel.

kodel?

ir kodel kelis men tai tiesiog veike?