Tema: Re: Turbūt pabodusi tema: koks dabar maršrutizatorius ant bangos namams?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-09-01 15:56:58
2017.09.01 13:40, MRT rašė:

> Tiesa, yra ir http://www.dlink.lt/ru/arts/84.html
> Bet man beda su rytais.. siek tiek turiu bedu su supratimu apie
> nekapitalistine snukiaknyge, nekapitalistine paieska ir pan.
>
> http://em.dlink.ru/emul/DIR-825AD/#menu_yandex_dns/yandexdns/settings
> Man tokie skamba kaip "otkryt' portal na KaGeBe tuci dlia beckapa"

jojo. yra toks pojutis :)
http://em.dlink.ru/emul/DIR-620AE_gray/ - toki esu uzkures, tai
grazesnio interfeiso ir draugiskesnio nesu mates. Veikimas irgi
normalus, gal 2-3x per metus perkrauni ir vaziuoja.
vizardai superiniai, geresni uz tp-link.
tie seni d-llink oranziniai interfeisai tai atrodo so yesterday
palyginus su tuo nauju