Tema: Re: Turbūt pabodusi tema: koks dabar maršrutizatorius ant bangos namams?
Autorius: MRT
Data: 2017-09-01 13:18:59
> Mano spausdintuvas SCX-3405W (prioritetas -kuo mažesnio dydžio). Neturi jis RJ45 jungties :(. Tik belaidę, bet kiek pastebėjau,
> jei kokie rimtesni win atnaujinimai ar pan., nusimuša nustatymai ir nebenori būti matomas belaidžiu būdu lokaliai. Todėl ir
> galvoju, tiesiog "prisabačinti" prie maršrutizatoriaus ir tiek. Nors jei yra dabar kokie nauji, labai maži tinkliniai lazeriniai
> spausdintuvai ne už daug (apie 100 EUR), tai gal ryžčiausi ir pakeisti. O nelikus skaneriui gal su office lens išsiversčiau.

 ~90 Lexmark .. bet cia ne Lexus, tai nzn.. uz borto gal..
~130 Brother/Samsas/Oki
~180 Gausiau kazkokiu (net spalvinis HP su intro 700CMY+1500K)
~160 jei multifunkcinis entry/lvl (nedaug paspausdint kartais)

> O tie mikrotik ir tplink: jie draugiški paprastam vartotojui:/?

mikrotik draugiskas kaip linux'as.. tp-link'as draugiskas kaip windows'as..
Tiesa, labai tiketina, kad tp-linkas jau nebus kaip WinXP, labiau kaip Win10 :)

http://www.tp-link.com/resources/simulator/Archer_C1200(EU)_1.0_Emulator/index.html
http://www.tp-link.com/resources/simulator/1200(us)2.0_webpages-get/index.html
Tik Welcome screen neissigask, nueik i "Advanced" ir ten jau atrodys pakankamai standartiska.
Jei Basic rodinys - pirmas ispudis, kad kazko truksta.. uzknisa, jei nerandi, nes rasti gali
tik per Advanced .. todel ziurint i Advanced rodini tarsi nieko baisaus, standartiskai primityviai atrodo..

Tik klausimas ar tau pacio kruciausio reik.. TP-Link C1200 man atrodo priimtinai..
Ne tarp top modeliu, ne tarp "kruciausiu" brand.. bet siaip ne tragedija, o ir kaina gausiai priimtina
http://www.skytech.lt/archer-c1200-tplink-archer-c1200-bevielis-dvieju-dazniu-80211ac-gigabit-marsruti-p-321245.html