Tema: Re: Turbūt pabodusi tema: koks dabar maršrutizatorius ant bangos namams?
Autorius: Rimas
Data: 2017-08-29 17:41:55
On 2017.08.29 16:26, Dainiushas wrote:
> tikrai niekad nebuvo nieko panašaus pas mane, nei su 951 nei su 962.
> gal updeitink visgi?
>
> Prijungta, kokie 3 laptopai, 3 telefonai, planšetė, per LAN
> stacionaras, TV, grotuvas - viskas važiuoja absoliučiai be jokių problemų

Updatinama viskas pastoviai.

Logai iš serijos:

wlan1: disconnected, group key exchange timeout
wlan1: disconnected, received disassoc: sending station leaving (8)
wlan1: disconnected, extensive data loss Aišku, kai kada tai normalu,
nes tiesiog fiziškai įrenginys užmiega, išjungi, numigruoji iš namų ir
pan. Bet daugumoj, kai pasižiūriu kas dedasi kai neveikia, tai būna tą
pačią sekundę krūva tokių įrašų.

eina pvz vos ne tą pačią sekundę - makaluojas tarp wifi pvz - nors
žiūriu youtubą, kokio b jam persijunginėt?:

wlan1: connected
wlan1: disconnected, received disassoc: sending station leaving (8)
wlan2: connected